joi, 16 mai 2013

Tort raw cu miere, nuci si alune


 

Asta e reteta pentru tortul cu care am participat la Raw generation expo.

Ingrediente:


  • miere 
  • banane
  • scortisoara
  • nuci (cocos, braziliene, normale)
  • alune de padure

Nucile si alunele se pun la inmuiat 8 ore (sau peste noapte).


Mierea se amesteca cu scortisoara inainte. Eu am folosit miere de coriandru si miere de rapita, care, fiind zaharisita, a mai ajutat la legarea totului.


Dupa ce sunt gata inmuiate, nucile se trec prin masina de tocat cu sita cea mai fina (eu am folosit sita de tocare de la Max Juicer).


Urmeaza aranjarea straturilor dupa regula: un strat de nuci/alune si apoi unul de banane. Se adauga straturi de cate ori e necesar pentru a ajunge la inaltimea dorita sau pana se termina ingredientele. Dupa fiecare strat de nuci (inainte de a pune bananele) se intinde miere amestecata cu scortisoara. Cantitatea de miere se pune dupa gust, daca stratul de nuci e mai gros se poate pune mai multa. Bananele trebuie sa fie coapte, pentru ca tortul sa se poata felia usor.

Eu am decis sa pun 3 straturi de nuci si 3 de banane, iar in varf sa fie nuca de cocos rasa, si am pus intai mierea nezaharisita pentru a intra mai repede in nuci.  


In final am scris numele tortului (RAW) cu miere si scortisoara.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu